آخرین اخبار
کد مطلب: 80526
مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد شهامت بيان مشکلات حوزه کاري خود را داشته باشند
تاریخ انتشار : 1393/06/09 13:40:53
نمایش : 1836
نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد براي رسيدن سريع‌تر به موفقيت، شهامت و جرأت بيان مشکلات در حوزه کاري خود را داشته باشند.
به گزارش سلام لردگان، اميرعباس سلطاني صبح امروز در نشست شوراي اداري چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي دولت به ويژه شهيدان رجايي و باهنر و با اشاره به سفر اخير رئيس‌جمهور و هيئت دولت به بام ايران اظهار کرد: پيگيري مصوبات اين سفر به‌عنوان مهم‌ترين اولويت کاري مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي محسوب مي‌شود.

وي تأکيد کرد: اجراي سريع‌تر پروژه راه‌آهن اصفهان ـ شهرکرد ـ لردگان ـ اهواز نقش مهمي در باراندازي شمال، جنوب و فلات مرکزي ايران در چهارمحال و بختياري دارد.

سلطاني افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري نيز بايد نسبت به جذب رديف‌هاي بودجه سال 1394 اقدامات لازم را انجام دهند و در اين زمينه از هيچ تلاشي نبايد فروگذار کرد.

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي نيز در ادامه اين نشست گفت: مسئله آب استان چهارمحال و بختياري اکنون به يک موضوع چالشي تبديل شده است.

سيد سعيد زمانيان دهکردي به جاري شدن 97 درصد آب زاينده‌رود از محل خروجي سد تنظيمي زاينده‌رود به سوي اصفهان در فصل زمستان و 93 درصد در فصل تابستان اشاره و تصريح کرد: اکنون در استان همجوار با اجراي پروژه غيرقانوني و خلاف معيارهاي جهاني و شرع گلاب دو قصد انحراف مسير رودخانه را دارند.

وي افزود: مسئولان استان همجوار هنوز واقعيت موجود را براي مردم تشريح نکرده‌اند و فقط با تبليغات نادرست به دنبال پيش‌بردن برنامه‌هاي خود هستند.

زمانيان دهکردي به حفر غيرقانوني تونل گلاب دو و نداشتن مجوزات لازم در اجراي اين پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: اين موضوع بايستي به صورت جدي پيگيري و از تضييع حقوق چهارمحال و بختياري جلوگيري شود.

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم و مسئولان چهارمحال و بختياري با انتقال آب مازاد استان به ساير نقاط کشور براي مصرف آشاميدني، آن هم براساس معيارهاي علمي هيچ‌‎گونه مخالفتي ندارند.

وي اظهار کرد: تمامي اين دغدغه‌ها در پروژه انتقال آب بهشت‌آباد هم وجود دارند و در اين زمينه مردم استان چهارمحال و بختياري از حق خود کوتاه نخواهند آمد.

زمانيان دهکردي افزود: مسئولان چهارمحال و بختياري با اجراي هرگونه طرح و پروژه غيرکارشناسي و مخرب، مخالفت جدي مي‌کنند و در اين راستا از هيچ اقدامي قانوني فروگذار نخواهند کرد.

وي اظهار داشت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي غيرمرتبط با مسئله آب نبايد در اين رابطه نظر دهند.

نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي هم در ادامه اين نشست گفت: برکات سفر رئيس‌جمهور و هيئت دولت به چهارمحال و بختياري بسيار مطلوب بوده است.

مجيد جليل سرقلعه تأکيد کرد: حضور نمايندگان مردم چهارمحال و بختياري در شوراي اداري اين استان به‌خاطر برآورده کردن انتظارات متقابل است.

وي گفت: رسيدن به خودباوري در حوزه‌هاي گوناگون، نقدپذيري، مشورت‌پذيري و پاسخگو بودن از اصول مهم در مديريت مسئولان به‌شمار مي‌رود.

جليل افزود: مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد براي رسيدن سريع‌تر به موفقيت، شهامت و جرأت بيان مشکلات در حوزه کاري خود را داشته باشند.

نماينده مردم شهرستان فارساني در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: ساده‌زيستي افرادي مانند شهيد رجايي بايد سرلوحه کار تمامي مديران و مسئولان باشد.

حميدرضا عزيزي فارساني مطالعه برنامه‌هاي توسعه‌اي قبلي را ضروري اعلام و تصريح کرد: تدوين برنامه ششم توسعه نبايد مانند رؤياپردازي‌هاي برنامه‌هاي قبل باشد.

وي از نزديکي فصل سرما در چهارمحال و بختياري خبر داد و افزود: دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد سرعت فعاليت‌هاي عمراني را بالا برده و نسبت به دريافت ابلاغ‌هاي بودجه‌اي، اقدامات لازم را در سريع‌ترين زمان ممکن انجام دهند.

عزيزي فارساني برنامه‌ريزي علمي براي رفع رکود اقتصادي موجود در کشور را ضروري اعلام و اظهار کرد: در اين راستا برخي بانک‌ها نبايد قانون‌تراشي داشته باشند.

انتهاي پيام
منبع: فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس